Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Babilon

Splošno
Splošni pogoji uporabe spletne trgovine Babilon (v nadaljevanju: Pogoji) urejajo pravni odnos med prodajalcem, družbo P-GRUPA D.O.O., rtrgovina in storitve, d.o.o. s sedežem na Mestne njive 6, 8000 Novo mesto, matična številka: 3540774000, davčna številka: SI 75144913, vpisano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod številko 13437600 (v nadaljevanju: prodajalec) in kupcem, ki opravi nakup prek spletne trgovine Babilon (v nadaljevanju: spletna trgovina).
S spletno trgovino upravlja prodajalec, ki je tudi imetnik blagovne znamke Babilon. Pogoji skupaj s podanim naročilom s strani kupca tvorijo prodajno pogodbo, sklenjeno med prodajalcem in kupcem.

Registracija in prijava
Kupec lahko opravi nakup prek spletne trgovine bodisi na osnovi predhodne registracije (v nadaljevanju: registrirani uporabnik) ali brez nje. V primeru, da kupec uspešno opravi registracijo, pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo.
Registracija je mogoča tekom nakupa v spletni prodajalni. Od uspešno registracije dalje, registrirani uporabnik opravi zgolj prijavo v dano spletno trgovino.
Ob vsaki prijavi mora registrirani uporabnik vnesti uporabniško ime in geslo s katerima potrdi svojo istovetnost.
Prodajalec lahko registriranim uporabnikom ponuja dodatne storitve in ugodnosti, katerih podrobnosti določi na straneh spletne trgovine ali oglasnem gradivu.
Registrirani uporabniki pa se lahko včlanijo še v lojalnostni program, ki zagotavlja dodatne ugodnosti določene v teh Pogojih.

Ponudba
Prodajalec izdelke iz ponudbe predstavlja na podstraneh spletne prodajalne s ključnimi informacijami, ki jih kupec potrebuje pred izvedbo nakupa, vključno s stanjem zalog danega izdelka.
Prodajalec lahko dano ponudbo izdelkov sproti spreminja (npr. dopolnjuje nabor izdelkov).
Vse cene, navedene v spletni prodajalni vključujejo pripadajoči davek na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV) in so izražene v evrih.

Lojalnostni program

Naročilo
Kupec izpolni zahtevana polja v okviru spletne trgovine in odda naročilo prodajalcu s čimer se izrecno strinja s plačilom naročenega blaga kot tudi s pravilnostjo vneseni podatkov. Ob oddaji naročila, kupec potrdi tudi seznanjenost in strinjanje z vsakokrat veljavnimi Pogoji. Kupec bo s strani prodajalca prejel elektronsko sporočilo, ki bo potrjevalo prejem naročila s strani prodajalca in s tem tudi samo sklenitev prodajne pogodbe. S trenutkom posredovanja sporočila iz tega odstavka s strani prodajalca, bo prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem tudi sklenjena.
Blago, ki je predmet prodajne pogodbe bo s strani prodajalca dostavljeno po ceni in pogojih, ki veljajo v trenutku sklenitve te pogodbe. Prodajalec kot kupca šteje osebo, ki je navedena v sklopu oddaje naročila.

Kupec lahko poda naročilo tudi prek telefona in tako pooblasti prodajalca, da ta opravi vsa potrebna dejanja v zvezi z oddajo naročila v imenu in za račun kupca (npr. v primerih, ko kupec iz različnih razlogov ne razpolaga s tehničnimi sredstvi s katerimi bi dostopal do spletne trgovine). Pri sklepanju pogodbe na daljavo po telefonu, kot ga določa ta odstavek, bo prodajalec sporočilo iz 1. odstavka tega člena tj. potrditev naročila, posredoval na prejeti elektronski naslov ali pa v fizični obliki (skupaj z naročenim blagom), v slednjem primeru se bo pogodba štela za sklenjeno s podpisom dokumentacije o prevzemu blaga.

Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednja načina plačila:
a) plačilo po povzetju tj. z gotovino ob prevzemu blaga
b) plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico z uporabo PayPal sistema
Kupec jamči prodajalcu, da je upravičeni imetnik dane plačilne oz. kreditne kartice.
Prodajalec zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

Izdaja računa
Prodajalec po dostavi blaga kupcu posreduje tudi račun in sicer v pdf formatu na posredovani elektronski naslov kupca. Na računu je razčlenjena cena in vsi ostali stroški v povezavi z nakupom.

Popusti in druge ugodnosti
Morebitni popusti in druge ugodnosti prodajalec objavlja v okviru spletne trgovine na jasen in razumljiv način.
Popusti in druge ugodnosti se praviloma ne seštevajo.

Dostava in prevzem blaga
Prodajalec bo vršil dostavo prek pogodbenega partnerja, ki bo v imenu prodajalca izročil blago kupcu (v nadaljevanju: dostavljalec).
Prodajalec bo o odpremi blaga obvestil kupca prek kontaktnega elektronskega naslova. V primeru, da je blago na zalogi bo blago praviloma dostavljeno na ozemlju Republike Slovenije v enem delovnem dnevu po posredovanju obvestila o odpremi blaga in najkasneje v treh delovnem dneh. O morebitnih daljših dobavnih rokih, bo prodajalec kupca sproti obveščal prek elektronske pošte. Posamično naročilo bo odpremljeno kot ena pošiljka.
V primeru, da kupca ob dostavi ne bo na navedenem naslovu, bo lahko paket prevzel na najbližji pošti oz. se za termin dostave dogovoril z dostavljalcem.
Stroški dostave blaga skupaj z DDV bodo kupcu posredovani pred sklenitvijo prodajne pogodbe.

Stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku sedem dni od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• vrne plačani znesek.
Napaka je stvarna kadar:
• blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga se preverja na osnovi primerjave z drugim, brezhibnim blagom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem blagu.
O stvarni napaki mora kupec obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku, v obvestilu opisati stvarno napako ter omogočiti pregled blaga s strani prodajalca.
Kupec obvesti prodajalca o obstoju stvarne napake bodisi prek pošte ali elektronskega naslova: info@babilon.si.

Garancija
Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu ali na straneh spletne trgovine z opisom izdelkov. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Odstop od pogodbe brez navedbe razloga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalci sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Rok prične teči z naslednjim dnem po prevzemu blaga. Kupec odstop od pogodbe sporoči bodi prek pošte ali elektronskega naslova: info@babilon.si.
Pri tem lahko uporabi obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja na povezavi.
Kupec mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev lastnosti blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je zapečateno blago (npr. prehranska dopolnila s prilagojenim varovalom, ki ga je potrebno zlomiti ali odstraniti pred prvo uporabo), ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani prodajalca) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Varstvo osebnih podatkov
Prodajalec bo v okviru poslovanja spletne trgovine spoštoval vso veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Vsa vprašanja v zvezi z varstvom osebnih podatkov so urejene v Pravilih o varstvu osebnih podatkov.

Komunikacija
Kupec lahko naslovi vprašanja, pritožbe, pohvale kot tudi zahtevke v zvezi z uveljavljanjem stvarnih napak, garancij ali pravice do odstopa od pogodbe na naslednji elektronski naslov:
info@babilon.si
Za vsa vprašanja v zvezi s ponudbo pa je prodajalec dosegljiv tudi prek telefonske številke:
+386 51 611 922.
Pri vseh ostalih komercialnih sporočilih posredovanih s strani prodajalca bo jasno razpoznavna narava sporočila, pošiljatelj danega sporočila kot tudi morebitni popusti in drugi pogoji ter druge ugodnosti posamičnih ponudb prodajalca.
Prodajalec si bo v okviru komunikacije, vključno s podatki na spletnih straneh, zagotavljati točne in ažurne informacije. V primeru pomote bo prodajalec skušal v najkrajšem možnem času kupcu posredovati točno informacijo.

Pritožbe in spori
Vse morebitne spore si bo prodajalec prizadeval reševati sporazumno, v primeru neuspeha pa pred stvarno in krajevno pristojnim sodiščem.
Prodajalec ne priznava izvajalcev zunajsodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnih za reševanje morebitnih sporov med prodajalcem in kupcem.
Prodajalec, skladno z zakonskimi zahtevami s področja izvensodnega reševanja potrošniških sporov, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Prehodne in končne določbe
Prodajalec lahko splošne pogoje spremeni in ustrezno prilagodi morebitnim spremembam v lastnem poslovanju ali spremembam, ki izvirajo iz pravnega okolja (npr. nove zakonodaje ali spremenjene prakse pristojnih organov).
Novi splošni pogoji pričnejo veljati 15. dan po objavi, v primeru sprememb splošnih pogojev, ki so posledica sprememb relevantne zakonodaje ali prakse organov, pa lahko dani rok tudi skrajša.

Ti pogoji veljajo od 25.5.2019 dalje.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping